top of page

Tilmeld dig nyhedsbrev om den nye brandingkampagne, som skal styrke detailhandelsuddannelsen

Kampagnen hedder “Altid i forandring” og har til formål at få unges øjne op for de gode job- og karrieremuligheder, man har med detailhandels-uddannelsen. Kampagnen bliver lanceret i uge 36 og skal løbe henover de kommende tre år på tværs af diverse medier, kanaler og platforme.



Kampagnen vil tage sit udgangspunkt i en fælles fortælling om branchen. En fortælling som først og fremmest skal skabe et større kendskab til uddannelsen, men også give viden om de helt særlige muligheder, som uddannelsen tilbyder. En indledende perceptionsanalyse viser nemlig, at mange unge ikke forbinder branchen med muligheder og spændende karriereveje. Og det skal der laves om på.

Helt konkret, så består kampagnen af en stærk og appellerende visuel identitet samt adskillige kampagnetiltag, som både informerer og inspirerer, heriblandt materialer som bannere og trykmateriale, som skal sikre stor synlighed både online og offline.

Som et led i kampagnen er der herudover blevet produceret en række film, herunder karrierefilm og SoMe film, der skal hjælpe til at ramme målgruppen og bryde igennem med budskabet.

9 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page